Even tussendoor

De leesacties op de blog en de blogs die ik volg lopen gesmeerd. Jannie van Mijn boekenkast neemt mijn leestips over Claudel en Rodenbach ter harte en Lalagè leest heeft Houellebecq gelezen. Ze heeft me zelfs tot winnaar van haar blogverjaardagsactie uitgeroepen (merci beaucoup!). En intussen leest Lise van Tussen droom en daad  Camus. Formidable!

Zelf moet ik mijn leesplannen even op een lager pitje zetten, helaas. Sinds dit weekend kunnen we in ons huis, en we zijn er meteen ingevlogen! Momenteel zie ik dus meer behangpapier dan bladzijden van boeken.
Maar niet getreurd, ik probeer deze week toch Elle s'appelait Sarah te lezen van Tatiana de Rosnay, dat zou een easy read moeten zijn. En ik heb ook De blauwe kamer van Simenon in handen gekregen. Ik probeer ze tijdens verloren uurtjes op de trein te lezen...

Binnenkort volgt een post met enkele updates en links naar de deelnemende blogs!

Bonne nuit en au revoir :-)

(bron)

Populaire posts