Wat ik wil doen in de Paasvakantie

 - Elke dag schrijven, zoals ik in mijn 15 dingen voor 2015 van plan was. Maar deze keer voor echt. Het plan is om elke dag 1000 woorden te schrijven aan een manuscript dat ik al veel te lang laat slingeren. Ik heb eindelijk mijn twijfels over jeugdboeken overwonnen. Ook heb ik voor mezelf bepaald dat dit project niet noodzakelijk gepubliceerd moet worden. Ik zie het nu meer als een oefening voor mezelf, als iets dat ik gewoon graag doe. We zien wel wat er later mee gebeurt.

Schrijven dus. Niet stiekem naar BookTube kijken.

- De handig harry in mezelf naar boven halen om 3 deuren te herschilderen in ons huis.

- Iets lekkers bakken. Bananenbrood bijvoorbeeld. Of cheesecake cupcakes.

- Avonden zo weinig mogelijk doorbrengen voor de tv, en zoveel mogelijk met goede boeken. Zoals deze mooie Engelse kinderboeken die ik eergisteren won. Of mijn aanwinsten van de Boekenweek. Keuze genoeg!

De buit van de Boekenweek 2015

- Misschien eens een fotoboek maken van onze Scandinaviëreis, intussen twee jaar geleden.
  
Stockholm
- Lessen voorbereiden voor het werk, maar niet direct. Eerst even de batterijen opladen ;-)



Vrolijk Pasen!

Populaire posts